Καταχωρήθηκε
Γνωστοποιήθηκε
Σε εξέλιξη Απαντήθηκε Κλειστό Στο αρχείο
Χηδαία συμπεριφορά υπαλλήλου σας
#129
Γνωστοποιήθηκε
Αναρτήθηκε πριν 6 χρόνια
Περιγραφή αιτήματος:
Γεια σας
Την Κυριακή 19/08 επισκέφτηκα την παραλία Γλυκό Νερό και ήθελα να ενοικιάσω μία ομπρέλλα μόνο. Πήγα στον χώρο που είχε άδεια ομπρέλλα (είχε αρκετά εκείνη την ώρα). Μετακίνησα τα κρεβατάκια προς τα πίσω αφού ο υπάλληλος σας με έχει δει ότι ήμουν εκεί και αντί να έρθει να με εξυπηρετήσει είχε φύγει. Μετά από σύντομη συνομιλία που είχα με τους ναυαγοσώστες της περιοχής (γιατί αυτό που βρήκα ήταν δίπλα σε αυτούς) είχα μετακινηθεί λιγο για να μην εμποδίζω το έργο τους.
Εκείνη την ώρα ήρθε ο υπάλληλος σας, όπου με ένα ηρωνικό ύφος μου λέει «ρε φίλε μου είσαι τίποτε του δημαρχείου και ταράσσεις τα?» και εγώ του είχα απαντήσει ότι τα μετακινησα γιατί ενώ μας είδε δεν έχει έρθει και εγώ ήθελα μόνο ομπρέλλα. Αμέσως μου απάντησε «να τα βάλεις πίσω και θα το σκεφτώ αν θα σου δώκω μόνο ομπρέλλα». Ενώ του είχα πει ότι ο Δήμαρχος του είπε ότι μπορούμε να νοικιάζουμε ότι θέλουμε μου είπε ότι»εγώ κάμω κουμάντο». Εγώ απομακρύνθηκα ζητώντας του να μου δώσει το όνομα του γιατί θα έκανα παράπονο και καταγγελεία στον Δήμο, στον ΚΟΤ και στην Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή (μου είπε ότι είναι ο Χριστόφορος Σάββα αλλά αμφιβάλλω αν είναι αλοιθή).
Πάντως είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν τέτοιες χηδέες, ανεπίτρεπτες και υπεροπτικές συμπεριφορές από ένα υπάλληλο ο οποίος θε έπρεπε να είναι η βιτρίνα του Δήμου. Ήδη έχω κάνει καταγγελεία στον ΚΟΤ και θα ακολουθήσει την Δευτέρα καταγγελία στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.
Ευχαριστώ και αναμένω την απάντηση σας με τις ενέργειες σας προς τον συγκεκριμένο χυδέο τύπο
Μάριος Ιωάννου
Τοποθεσία:
Μονοπέτρας, Αγ. Νάπα, Κύπρος
Πορεία Αιτήματος
Καταχωρήθηκε
πριν 6 χρόνια
Δημιουργήθηκε από:
Marios Ioannou
Αρχική καταχώρηση στην κατηγορία Παραλίες
Γνωστοποιήθηκε
πριν 6 χρόνια
Δημιουργήθηκε από:
Διαχειριστής
Το αίτημα σας γνωστοποιήθηκε και διαβιβάστηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες Επιθεωρητή Παραλιών για έρευνα και απόψεις.