Added Confirmed Pending Replied Closed Archived

Beaches ανάρμοστη συμπεριφορά

#71
Replied
Posted 6 years ago

Description:

Αγαπητέ κ. δήμαρχε,

την Κυριακή 02/07/2017 παραθερίζαμε οικογενειακά στην τοποθεσία Landa beach. Μετά λύπης μας παρατηρήσαμε ότι υπάλληλος του δήμου, ήταν 2 άτομα ο ένας όμως δεν συμμετείχε στο επεισόδιο, με απαίσια και ανάρμοστη συμπεριφορά ΄διεκδικούσε¨ τα 2.50 ευρώ για τη χρήση κρεβατιού από συνταξιούχο ο οποίος σημειώστε ότι είχε πληρώσει για το διπλανό κρεββατάκι μαζί με ομπρέλα. Η παραξήγηση σημειώθηκε λόγω του ότι στην Λάρνακα όταν πληρώσεις για κρεββατάκι και κρατάς την απόδειξη μπορείς να μετακινηθείς σε άλλο π.χ. 50 μέτρα παρακάτω χωρίς επιπλέον χρέωση κάτι που δεν συμβαίνει και είναι απόλυτα σεβαστό στο δήμο σας. Ο συνταξιούχος κύριος προφανώς δεν το γνώριζε. Ο υπάλληλος χωρίς καν να προσπαθήσει να εξηγήσει ή και να δικαιολογήσει τον κανονισμό του δήμου προσπαθησε να τον διώξει χρησιμοποιώντας κατά λέξη τη φράση: θέλεις έλα θέλεις μεν ξαναέρτεις δαμαί. Ευτυχώς άκουσε την συνομιλία δημότης σας και τον παρατήρησε υπενθυμίζοντας τον ότι είναι υπάλληλος του δήμου και υπό αυτήν την ιδιότητα πρέπει να φέρεται πιο ευγενικά και κόσμια. Το συμβάν σημειώθηκε γύρω στις 3 το απόγευμα μπροστα από το σημείο των ναυαγοσωστών.
Είναι λυπηρό κατά την γνώμη μου να τυγχάνει τέτοιας συμπεριφοράς ο οποιοσδήποτε άνθρωπος ειδικά στην ηλικία του κυρίου που προανάφερα, τον άκουσα να λέει ότι είναι 80 ετών.
Το παράπονο γίνεται όχι για να προκαλέσουμε κακό στον οποιοδήποτε υπάλληλο του δήμου αλλά για να φέρουμε εις γνώσην σας την συγκεκριμμένη συμπεριφορά.

Με εκίμηση
Κωνσταντίνος Ιωαννίδης

Location:

Μονοπέτρας, Αγ. Νάπα, Κύπρος

Request Process

Added

Added

6 years ago

Created by: Ανώνυμος Χρήστης

Initial entry into the category Beaches

Confirmed

Confirmed

6 years ago

Created by: Διαχειριστής

Το παράπονο σας γνωστοποιήθηκε και διαβιβάστηκε στην αρμόδια υπηρεσία Επιθεωρητή Παραλιών και στο Γραφείο Δημάρχου για διερεύνηση

Replied

Replied

6 years ago

Created by: Διαχειριστής

Εξετάστηκε το περιστατικό για το οποίο αναφέρεστε στις 2 Ιουλίου 2017 και έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις στον εν λόγω εισπράκτορα για την συμπεριφορά του. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι όταν κάποιος ενοικιάζει κρεβατάκια και ομπρέλες δεν μπορεί να μετακινηθεί χωρίς να ενημερωθεί εκ τον προτέρων ο αρμόδιος υπάλληλο γιατί υπάρχει καθημερινός έλεγχος και αν περαστούν στο σύστημα κρεβατάκια και ομπρέλες που κάθετε κόσμος διότι κάποιος άλλαξε θέσεις τότε θα υπάρχει πρόβλημα στο όλο σύστημα ελέγχου αφού θα υποδειχθεί αίτημα ότι δεν είναι πληρωμένα